اس ام اس ولنتاین 1391


Be Mine Vallentine
I Am Sending You This , Vallentine Wish With Hungs And Kisses
Too Cause Ther A Place Here In My Neae That"s Made Only For You
Happy Vallentine Days . . .
مال من باش "ولنتاین"
من این آرزوی ولنتاین را برای تو میفرستم ، با آغوشها و بوسه ها
جائی را میسازم اینجا نزدیک خودم ، که فقط برای توست
.
.
Thoes We Love Never Go Away , Ther Walke Beside Us every Day
Un Seen... Un Hear... Still Near ... Still Loves ... Still Missed
And Still Very Dear . . .
اونائی که ما عاشقشون هستیم هیچ وقت از ما دور نمیشوند
هر روز کنار ما راه میروند اما دیده نمیشوند ... شنیده نمیشوند
و هنوز نزدیک و هنوز عاشق ... هنوز دلتنگ و خیلی عزیز
.
.
No poems no fancy words I just want the world to know that I LOVE YOU my Princess with all my heart. Happy Valentine"s Day
بدون کلمات فانتزی و بدون هیچ شعری فقط میخوام دنیا بدونه که تورو با تمام قلبم دوست دارم. ولنتاین مبارک

.
.
May this Valentine bless us with the cupid of love and warmth of romance. Happy Valentine"s Day Honey!
امیدوارم که ولنتاین ، من و تورو با خدای عشق و گرمای احساس تقدیس کنه. ولنتاینت مبارک عسلم
.
.
My heart for you will never break. My smile for you will never fade. My love for you will never end. I love you!
قلبم برای تو هرگز نمیشکنه/ لبخندم برای تو هرگز محو نمیشه. عشقم به تو هرگز پایان پیدا نمیکنه. خیلی دوست دارم
If There Were No Words , No Way To Speak
I would Still Hear You
If There Were No Tears No It to Feel In Side
I Would Still Feel For You And Even If The Sun Refuse To Shine
Even If All Ends Ran Out Love I Would Still have You Here
اگر هیچ راه و حرفی وجود نداشت برای صحبت کردن
من باز هم صدایت را میشنوم ، اگر هیچ اشکی وجود نداشت ، من تو را احساس میکنم
و حتی اگر خورشید از تابیدن جلوگیری میکرد و تمام پایان ها به عشق منتهی میشد
من تو را اینجا کنارم دارم
.
.
Ultimate Truth Of Love
Love Is What
Can Be Felt , Not Told , It Can Be Given , Not Sold
It Comes When You Least Expect It And Leves You When You Most Neet It . . .
آخرین حقیقت عشق
عشق چیزیست که
حس شدنیست ، نه گفتنی ، دادنیست ، نه فروختنی
موقعی میاد که انتظارشو نداری ، و ترکت میکنه که بهش احتیاج داری
.
.
Your smile is my sunrise, your kiss is my sunset
Thank you for being the most wonderful friend and companion.
لبخند تو طلوع و بوسه ی تو غروب منه
ممنونم بخاطر اینکه بهترین و شگرف ترین دوست و همدم منی
.
.
My soul is shattered without your arms to hold me,
Like a mirror without a reflection. I Love U my Valentine
اگر دستان تو نباشن که من رو در آغوش بگیرن وجود من در هم میشکنه
مثل آینه ای که هیچ بازتابی نداره..... دوست دارم عشق من
.
.
Love so much my heart is sure. As time goes on I love you more, Your happy smile. Your loving face no one will ever take your place. Wish you a Happy Valentine"s Day!
قلبم مطمئنه که تورو خیلی دوست داره
هرچقدر که زمان میگذره عشق من هم به تو بیشتر میشه
با لبخند شاد تو و چهره ی دوست داشتنیت
هیچ کس هرگز نمیتونه جای تورو بگیره
برات آرزوی یه ولنتاین شاد رو دارم
.
.
Multiply it by infinity
take it to the depth
of forever
and
you will still only have
a glimpse of how much
I love you
در بی نهایت ضربش کن
ببرش به عمق ابدیت
و اینطوری تازه موفق میشی بخش کوچیکی از عشق من به خودت رو ببینی
.
.
True love means:
2 feel some1 in ever heartbeat,
2 findsome1 in every thought,
2 C some1 with closed eyes,
and 2 miss some1 without good reason
عشق واقعی یعنی
کسی رو در هر ضربان قلبت حس کنی
کسی رو توی تمام رویاهات پیدا کنی
اینکه کسی رو حتی با چشمای بسته هم ببینی
و اینکه برای کسی بدون هیچ دلیل مناسبی دلتنگ بشی
.
.
Here is my heart, it is yours so take it,
Treat it gently, please do not break it.
Its full of love thats good and true,
So please keep it always close to u.
بیا اینم قلبم، مال تو  پس بگیرش
باهاش خوب برخورد کن، لطفا نشکنش
قلبم پر از عشقیه که پاک و حقیقیه
پس لطفا همیشه کنار خودت نگهش دار


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اس ام اس ولنتاین ، ،

تاريخ : پنج شنبه 1 فروردين 1392 ا 10:44 نويسنده : soheil ا
Weblog Themes By سایت عاشقانه